fredag 14 oktober 2011

Äntligen nr 2

Igår hände det grejer! Snickaren var ju här och fixade med lägenheten, han ska komma tillbaka idag (sa han igår, men det börjar dra ut på tiden, jag ska strax till jobbet). Sen träffade jag ju Gurra, och när Micke kom hem från jobbet åkte vi till MIO och köpte matsalmöbler, äntligen! Åhh, det känns så bra, tror de kommer blir jättefina i vårt matrum!



Nu på morgonen har rörmockaren varit hör och fixat rören till diskon. För en stund sedan ringde det en plattsättare som ville boka in en tid för att kolla på vårt badrum som de ska renovera och kakla. Wiihoo, såå glad är jag!

7 kommentarer:

  1. Åhh tog ni dem! Jätte fina!!! Plus att du kan klä om dem om några år då sitsen behöver fräschas upp lite =) Bra val!!

    SvaraRadera
  2. Jaa, det känns SÅÅ bra :) Precis, när vi skitat ner sitsen kan vi med GOTT samvete köpa nytt SNYGGT tyg :)

    SvaraRadera
  3. Roligt!!! Finns ju massa fina tyger att välja på så man kan ju variera hur ofta man vill :)
    Jag har ju göken nära med massa fina och billiga tyger :) funderar på att klä om dem inför jul... Men mitt randiga funkar nog bra ändå... ;)

    SvaraRadera
  4. Verkligen ÄNTLIGEN! Gud vad allt verkar rulla på nu=) Vad glad jag blir för er skull. Kommer bli så fina med dessa möbler. Längtar efter att få komma och kolla. När ni sen också får badrummet fixat kommer ni ha en så fiiin lägenhet! Gud vad avis jag blir!

    SvaraRadera
  5. Malin: Kanske tar mig en tur till göken när jag kommer hem i jul :)
    Vad hade du tänkt för tyg till dina stolar nu till julen?

    Emma: Det känns sååå bra :)
    Längtar efter dig Emmisen!

    SvaraRadera
  6. Vet inte. Något randigt fast i rött kanske :)

    SvaraRadera