onsdag 16 februari 2011

Tralalalalaaaaaaaa

Det är så himla kul att skriva C-uppsats!! Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv!
NOOOOOOOOT!!!!

Vi sitter fast i nån jävla lera som vi bara sjunker djupare och djupare i. Vi får ingen hjälp, så vi kommer ingen vart... Vi skulle kunna gå vidare och börja med resultat, men vi får inte veta om innehållsanalyserna är bra.
Idag har vi börjat titta på hur vi skulle kunna lägga upp resultatet, men då vet vi såklart inte hur man ska redovisa för det material vi samlat in, för vi får ingen hjälp...

Ge mig styrka!! Jag sliter snart av håret på huvudet.. Och blod har jag gråtit hela dan......

3 kommentarer:

  1. Ducka... eller fånga rättare sagt för här kommer lite styrka flygandes!!! Ni är duktiga som kämpar på!

    SvaraRadera
  2. Hejar på dig!!!
    Ta en paus... sådana dagar gör varken eller ert arbete något! Ibland får man ta paus...
    och VÅGA TRO att ni kan, att ni gör rätt!!!
    STOR KRAM till dig!!

    SvaraRadera
  3. Tack Malin och Mitzi! Om ni visste vad det värmer när ni skriver så!

    SvaraRadera