söndag 6 februari 2011

Beige vs grön

Här är färgerna på jackorna. Färgerna ser dock inte ut så i verkligheten. Den beigea är mer mörk och den gröna är mer höstig.
Från början hade jag tänkt ta den gröna, men så fanns den inte i min storlek, så då köpte jag den beiga och det är den jag har här hemma nu. Men, jag kan inte släppa den gröna, och eftersom den är slut överallt här i Örebro har jag beställt hem den från Nelly.se
Problemet med den gröna är som sagt att det är en höstig grön färg, tänk oljerock. Och vi går ju mot våren nu, inte hösten. Å andra sidan kan det vara skönt att ha en jacka som man även kan använda till hösten...
Jaa... beslutsångest..


 



 


Hoppas jag känner på en gång när jag får hem den gröna jackan vilken färg jag vill ha. Blir ju dessutom ännu mer lätt att välja färg då man provar rätt storlek.

4 kommentarer:

  1. Hihi... I det här fallet så säger jag beige! Jätte snygg jacka!!!

    SvaraRadera
  2. Jag trodde du skulle säga grön.
    Vi får se om några dagar vilken det bra, förmodligen den beiga :)

    SvaraRadera
  3. Snygg! Vill du ha en riktig oljerock finns det till riktigt bra pris här: http://www.kakadutraders.se

    SvaraRadera