måndag 28 februari 2011

Saknad

Min kusin och jag är i princip uppväxta tillsammans. Hon har alltid funnits i mitt liv.
När jag flyttade från Stenungsund till Örebro blev båda två ganska trasiga av det långa avståndet. Vi träffades mycket i början och pratade jämt i telefon om allt och inget. Hon har varit mitt stora stöd i livet.
Den sista tiden har vi inte träffats och knappt pratat i telefon. Jag saknar min kusin nåt så in i bomben!

I Dotorp hos mormor. Underbara tider!

I Äggestorp.

Ute på sjön.

2004 på Södra vägen.

2006 på väg till Sticky Fingers.

2008 Långfredagen hos Veronika och Christian.

Älskar dig Tinna!

4 kommentarer:

  1. malin olofsson1 mars 2011 kl. 07:46

    Hur går det med lägenhet i Malmö förresten? Blir flytten dit?

    SvaraRadera
  2. Jadå, vi flyttar till Malmö:) Känns spännande!
    Vi har tyvärr inte fått napp på någon lägenhet ännu. Vi fortsätter söka och hoppas på det bästa :)

    SvaraRadera
  3. Tår i ögat, saknar dig med <3

    SvaraRadera