söndag 27 februari 2011

Shoppingsöndag

Äntligen är Micke hemma! Det var lååånga dagar utan honom (fast liite skönt att vara själv också).
Idag har jag varit på stan en sväng.
Shoppade upp mitt presentkort jag fick i julas på H&M. Skönt att inte behöva betala en spänn!



Topp från H&M.

70-tals kjol, också från H&M.

Var på Make Up Store  också för att köpa deras Cover All Mix och en syntetpensel till det.

Det är många som säger att MUS concealer ska vara mycket bra. Jag gillar att det är tre nyanser. Den gula neutraliserar röda partier, den orangea blå partier och den beige för att kunna ljusa upp de båda andra färgerna.
Jag återkommer med resultat.

3 kommentarer:

  1. Provade just den concealern i går! Kanon bra! =)

    Åh shit vilken fin top! Sån vill jag med ha! Har inte sett den på HM här hemma =( och kjolen är kalasfin!
    Kul att du unnade dig lite shopping mellan C-uppsatsen! =)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att toppen finns på H&M:s hemsida :)

    Ska prova concealern, den verkar såå bra! Kul att du också tycker den är bra.

    Kram

    SvaraRadera
  3. ja det gjorde den!!! hade helt missat den! =)
    susen tack för tipset!!!! =) kram

    SvaraRadera