måndag 7 juni 2010

Städning & packning

Idag är sista dagen i Örebro innan jag åker till Stenungsund och Micke till Malmö.
Vi var på stan en sväng på förmiddagen och åt sushi till lunch och Micke shoppade en skjorta och en t-shirt.
När vi kom hem var det städning av lägenheten som stod på schemat.
Jag har försökt packa idag också. Det är så svårt att veta vad jag ska ta med mig hem till mamma och pappa bara.
Jag vet ju inte vad jag vill ha på mig i augusti. Väskan har en tendens att bli alldeles för full, och så även denna gång... Jag har fått packa alla kläder i en stor plastväska, och resten av grejerna i min resveska, för som sagt, jag vet verkligen inte vad jag vill ha på mig senare i sommar.


...jag bävar verkligen inför morgondagens avsked... fy faan säger jag bara... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar