torsdag 3 juni 2010

S O M M A R L O V

Nu är det äntligen sommarlov! Som jag har längtat!
På tisdag åker jag hem till Stenungsund. Jag har glömt att berätta vart jag ska jobba i sommar tror jag. Hur som helst så ska jag jobba på två vårdcentraler i Kungälv, det ska bli jätteskoj!
Micke åker hem till Malmö, och det känns tungt... Väldigt tungt!
För varje dag som går tänker jag mer och mer på det hemska avskedet som kommer på tisdag..... Fyy faasen vad jag kommer sakna mitt hjärta!
Vi har planerat in midsommar tillsammans iallfall. Förhoppningsvis firar vi midsommar i Ljungskile där jag även firade midsommar förra året.
Ja, sen vet jag inte när jag träffar honom igen innan skolan börjar.
Självklart ska jag åka ner till Malmö och han upp till Stenungsund över några helger. Men jag får ändå en stor klump i magen när jag tänker på tisdag och resten av sommaren utan Micke..
Samtidigt som det ska bli så himla himla roligt att få komma hem. Träffa min familj och framförallt Ebba! Hänga på salongen och träffa alla fina vänner som jag inte träffat på mycket länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar