torsdag 24 juni 2010

Jordgubbar & glass

Till morgonfikat idag blev vi bjudna på jordgubbar och glass här på jobbet, eftersom det är midsommar imorgon.



Midsommar ja.. Tanken var från början att Micke och jag skulle fira midsomar med Emelie och Erik i Ljungskile. Men det blev inte så i år tyvärr.. Så nu har vi egentligen inget att göra imorgon.
Ingrid, Sanna och Anna ska till Emelie på fest i Rönnäng. De frågade om inte Martina och jag skulle hänga på, men jaa, jag vet inte.. Tinna, Micke och jag skulle isfåfall vara typ 5, 6 år äldre än alla andra. Det är absolut inget fel på det, men det känns ändå som det tar emot att ta sig ut till Rönnäng och sedan hem...
Så Tinna och jag pratade om att styra upp nån slags midsommarmiddag med Maria och Johan, så vi får väl se hur det blir med det..

Idag kommer Micke hit till väst(bäst)kusten! Jag längtar sååååå tills klockan är 19:00 och jag ska hämta honom i Stora Höga!

1 kommentar:

  1. jag ska också till rönnäng så du kan gott gå dit :)

    SvaraRadera