torsdag 3 juni 2010

Onsdagsutgång

Bara för att det var en dag kvar till sommarlov bestämde jag mig igår får att det minsann allt fick bli en liten utgång iallfall. Vi satt utanför Elin på några filtar och drack vin.



När det började bli mörkt blev myggen helt galna så vi gick in och satte oss.

På bussen in till stan.

Jag försökte förgäves sminka över mitt kräftröda ansikte... Istället för kräfta ser jag ut som jag sminkat mig med tapetklister..
Jens och Simon på Strömpis.

På Strömpis mötte vi upp Micke, Sanna, Jens mfl.



Det var kul på Strömpis, men inte roligaste kvällen jag varit med om man säger så. Kvällens höjdpunkt var när Elin fick hälla ut sin cider på stortorget då vi blev stoppade av civilia poliser och en sjuksköterska som jobbade när jag hade min förra praktik och som dessutom haft utbildning med mig och Elin i S-HLR för en månad sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar