torsdag 28 januari 2010

Två långa dagar & tomma ord

Igår var en lång dag, idag är en lång dag. Ska alldeles strax gå och jobba natt på ortopeden, det ska bli kul!
De här två senaste dagarna har varit kaos. Kaos i mitt huvud..

Jag tycker jag fått nog med skit i mitt liv. Men icke.
Något av det värsta jag vet är folk som ljuger, de går fetbort ur mitt liv.
Jag vet inte ut eller in. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, hur jag ska agera eller förhålla mig till det.

All min erfarenhet säger mig att det inte kommer sluta bra, det gör det aldrig.
Jag avskyr alla tomma ord. Orden kommer för mig alltid vara tomma.

VAD SKA JAG TA MIG TILL?

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Kom över din blogg för ett tag sedan och fastnat för den. Tycker det är roligt och läsa din blogg även om jag inte känner dig. Fortsätt med ditt race och tänk inte på andra. Folk som håller och snackar skit och ljuger är osäkra folk som bara vill trycka ner folk för att hävda sig själv. Vilket du antagligen redan vet. Gillar din blogg starkt.

    HEJJA DEJ!

    SvaraRadera
  2. Du är min prinsessa och ikväll slår vi klackarna i taket!;D

    SvaraRadera