fredag 1 januari 2010

Årskrönika

Januari
Ny termin började och jag var fadder för nollorna som började.
Jag hade ingen bra start på det nya året då allt runt omkring mig var svart..
Februari
Vi grejade med salongen.
Mars
Malin fyllde 20 och hade stort kalas.
Det var mycket snö och vi åkte pulka.
April
Jag var hemma i Stenungsund mycket. Tinna och jag var ute och gjorde Baden.
Jag var tokkär i C.
Mamma fyllde 50 och då åkte vi till..
..New York!
Maj
Jag passade Flisan en månad uppe i Örebro.
Vi hade avslutningsfest innan sommarlovet.
Juni
Gustav & Mattias var uppe i Örebro och hämtade hem mig till Stenungsund.
Jag firade midsommar i Ljungskile med Emelie & Erik.
Juli
Det var många fester och jag börajde jobba på Kortids.
Augusti
Jag tillbringade den mesta tiden vid havet.
Felicia var nere hos oss och hälsade på.
September
Skolan började så jag åkte tillbaka till Örebro och vi hade kräftskiva.
Den mesta tiden i skolan tillbringade vi på KTC.
Oktober
Familjen Wesström kom upp och besökte mig i Örebro.
November
Jag hade praktik på infektionskliniken.
December
Den mörka månaden bjöd också på en hel del fester..
..och kärlek..
På jul åkte jag hem till Stenungsund för att träffa min fina familj.

Och nu är det 2010. Och Januari. JANUARI!
Förra året bara flög förbi.. Hoppas 2010 blir ett toppen år!

1 kommentar:

  1. Känns det inte dumt att vara kär i en kille som är kär i någon annan?

    SvaraRadera