lördag 30 januari 2010

Kristallkrona

Den här kristallkronan har jag velat ha i flera flera år. Den är från Lisbeth Dahl och Therese hade en sån när jag bodde hos henne i Göteborg. Sen dess har jag letat efter en likadan, men insett att den inte går att få tag på.
Tills jag helt plötsligt snubblade in på en dansk sida och hittade den där. Lisbeth Dahl är ett danskt märke, så det kanske inte är så konstigt att den finns där.


Iallfall, så beställde jag faktiskt hem en idag. Jag har ju jobbat en massa i jul, och eftersom jag velat ha den här lampan såå länge så gjorde jag slag i sak.
Den är gjord i plast, så den var ju inte jättedyr direkt. Frakten från Danmark var lite högre än jag trodde, men eftersom lampan var billiagre än jag trodde så gjorde det inget.

2 kommentarer:

  1. Den har jag! Men köpte den på butik victoria 2400 :)

    SvaraRadera
  2. Funderar på att köpa hem den till min nya lilla etta! :)

    SvaraRadera