fredag 29 januari 2010

Fredagsplaner

Äntligen fredag!
Natten var bra, det var en mycket lugn natt samtidigt som den gick väldigt fort. Jag gillar att jobba natt, men tror inte att jag skulle kunna göra det en alltför lång tid då jag trots allt är en morgonmänniska.
Sov en stund när jag kom hem efter jobbet, sen var jag faktiskt duktig och gick till skolan klockan ett för att gå på föreläsning.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Har försökt bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Jag och Mimmi ska nämligen festa till tillvaron lite grann :) Vi är bjudna på inflyttningsfest, men får se om vi går på den.


Det brukar bli så att outfiten inte bli helt klar fören håret och sminket är på plats, först då ser man riktigt hur kläderna sitter.
Antagligen blir det min svarta klänning. Den är inte med på bild då den ligger hemma hos Mimmi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar