lördag 16 januari 2010

BUS

Idag ska jag och Mimmi ut och göra Örebro osäkert.
Därför började jag igår kleta in mig i Brun Utan Sol. Nämnas ska att den är ca 3 år gammal.
För det första luktar det skit! Och för det andra blev det inte ens någon skillnad, jag såg fortfarande ut som en albyl (nej, inte albino, för er som är yngre är albyl tyo som Treo, dvs en vit tablett).
Jag bestämde mig för att köra en omgång BUS idag igen, utan större framgång. Jag är om möjligt ännu blekare än var jag var innan jag började BUS:a igår...

Suck, så jävla typiskt mig...
Tacka vet jag kastanjevatten! Så det bli helt enkelt till att kleta in mig ytterligare än gång, men denna med kastajevatten.



Ikväll ska jag ha min nya klänning jag köpte i julas när mamma och jag var inne i Göteborg.

1 kommentar:

  1. Vilken fiiin klänning! Jag vill coskå hänga med!!!!

    SvaraRadera