torsdag 18 december 2008

osv..

Denna torsdag började oerhört bra. Vi gick på föreläsning, vi alla var lite övertrötta, oengagerade och ville bara ha jullov. Emma & jag gick hem på rasten för att gå ut med Ebba, vi tog svängen förbi Apoteket. Sen hann vi dock inte laga någon lunch. När vi gick på seminariet så fick den braiga dagen ett abrupt slut... Emmas farmor hade blivit dålig. Vi blev infångade av en tant som satte oss på hennes kontor och sen inte ville släppa iväg oss... Tillslut kom vi därifrån och jag skulle hämta mina grejer i klassrummet. Det gick dock inte som jag tänkt, så jag stannade kvar seminariet och gick hem till Emma efteråt.
Emelie & jag körde Emma till tåget till Stockholm.
Emma, jag tänker på dig mitt hjärta!
Nu ska jag gå & hänga upp en tvätt, sedan packa ner tvätten som torkat i min packning.

Olle föreläser om kroppsvätskereglering



Jag är en sån ootroligt flitig student ;)



Kaffe är ett måste så man inte somnar på föreläsningarna


Mina änglar!


Snart jullov!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar