lördag 13 december 2008

Flytt?

Jag halvligger i soffan och funderar på en flytt från korridorslivet.
Har tänkt ett ganska bra tag på att flytta upp till Grankotten. Då får jag ett EGET kök, så jag kan koka gröt naken om jag vill ;)
Det är bara det att det är så tråkigt område där. Lägenheterna är typ baracker som står på varandra, inte alls särskilt exklusivt. Inte för att studentlivet är det, men barackboende, jag vet inte.
Pia droppde en bra idé igår. Hon och Camilla bor i en tvåa här på studentgatan med eget kök. Camilla ska flytta. Så Pia tyckte jag kunde flytta in hos henne. Och när hon flyttar i vår skulle Emma kunna flytta in :)
MEN, jag undrar om jag verkligen vill bo ihop med någon? Och då menar jag verkligen inget illa om varken Pia eller Emma. Men det är ändå gott att rå om sig själv. Så man kan släppa väder när man vill ;)
Det har ju aldrig funkat så bra när jag bott ihop med folk innan.

Men det är ändå skönt att bo på studentgatan, för det är nära till skolan. ÅÅÅHHH, jag vet inte hur jag ska göra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar