fredag 12 december 2008

Julfest

Jag beställde foundation från i.d imorse, och även en Biotherm ansiktskräm för supertorr hy. Jag beställer från http://www.donnabeauty.se där är det mycket billigare än i butik & man får sina grejer snabbt!

Kom precis in från en promenad i snövädret. Det har snöat konstant sen i onsdags. Dvs det är MASSA snö, tungt att gå i när man går i skogen och det inte är upptrampat. Jag ser det från den ljusa sidan; lite extra motion ;)

Om en stund ska jag & Ebba hem till Emelie. Vi ska äta gott & dricka lite vin. Sedan blir det julfest på Kåren. Pia ska följa med oss ut ikväll!! Länge sen jag träffade henne, så det ska bli kul!!
Pia var min fadder när jag flyttade hit till Örebro.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Du har så fin lyster i ansiktet på dina kort. Vad använder du för smink???

    SvaraRadera