söndag 21 december 2008

Kvällens bravader

Clara ringde igår kväll & frågade om jag vill komma på förfest hos henne. Så jag åkte ut till Skärhamn. Meningen var att vi skulle till Plankton. Jag kände dock inte för Plankton, det hade vart jag & Iwan & alla 16 åringar typ..
Träffade Marcus & Hasse i bankomatkön så jag hängde med dem till Hamnkrogen istället. Självklart blev det ett besök på Baden också. Där var det precis som vanligt, inget hade förändrats. Men det var roligt att träffa folk jag inte träffat på mycket länge. Det blev lite styrdans som sig bör & vodkajuice (som Skidwin bjöd på) och helt plötsligt var det som jag aldrig hade flyttat härifrån.
Kunde ju dock inte ta mig hem eftersom mamma & pappa bor långt ut i skogen nu.. Jag fjäskade lite med Stefan som var lika pank som jag att han skulle åka till Hasselbacken så jag kunde åka med till Kopper. Det roliga var att hans pengar inte räckte, men taxichauffören var så snäll, så det gjorde inget :)
Pappa kom & hämtade mig för en stund sen. Har tagit en dusch, och börjar bli människa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar