tisdag 9 december 2008

Äntligen!

Min kära dator kraschade i torsdags. Dvs, jag har klarat mig UTAN dator i fem dagar...
Först gick hårddisken sönder, så fick jag en ny, så gick det inte att installera operativsystem, drivrutiner osv för att cd:n OCKSÅ var trasig. Idag har jag suttit och pratat med DELL i över två timmar. Men nu har jag iallafall en fungerande dator igen, känns mycket bra! Dock har alla bilder, musik osv försvunnit :(

Imorgon har jag tenta. Känns INTE bra. Känns som jag inte kan nåt.. Ändå har jag pluggat KONSTANT sen tisdags förra veckan. Jag har verkligen inte gjort annat än att plugga, taxpromenera & äta..
Jag har en klump i magen som vägrar försvinna.. Det känns som det kommer gå åt skogen med denna tentan, trots att jag pluggat som fasen..

Jag åker hem till Stenungsund den 18:e eller 19:e. Känns väldigt bra, längtar redan! :)

Jag ska kolla klart House nu, sen plugga lite till.
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar