onsdag 3 december 2008

Godmorgon

Huvudvärk dag nr 3..
Jag gick ändå och la mig när klockan var 22:00, och somnade ganska tidigt. Dock hade ubytesstudenten i min korridor hade fest inatt... Vilket jävla liv de förde. När jag gick upp imorse och skulle koka gröt såg det ut såhär:


Detta påminner mig bara ännu mer om att jag måste flytta...
Åh vad glad jag ska bli när han flyttar, för jag antar att han flyttar nu när höstterminen tar slut.

Nu ska jag på föreläsning, och sedan seminarum i eftermiddag.

3 kommentarer:

  1. Hahahha! Va i helvete! Vem fan va det??

    SvaraRadera
  2. Det var han James, utbytesstudentens kompisar.. De hade tydligen blivit jättearga på Johannes imorse när jag diskade, för att han hade "stört" dem.. Men vadå, de bor ju inte ens här..

    SvaraRadera
  3. Vilken röra.. fattar knappt hur man kan ställa till sådan oreda...

    SvaraRadera