tisdag 16 december 2008

EKGlabb

Idag hade vi EKGlabb i skolan. Vi tog EKG på varandra och blodtryck & puls. Kul att göra nåt praktiskt.

Söta syster Elin tar blodtryck på mig. Hon var duktig :)



Känns som att det är alldeles för mycket runt omkring mig nu. Hinner knappt äta. Jag går från 08:oo till 17:oo varje dag i skolan. Så fort jag kommer hem går jag ut med Ebba. Sen slagar jag mat & äter. Sen sätter jag mig med skolgrejer. Mina p-piller är slut, och jag kommer inte hinna köpa nya, jag menar det är ju inte direkt något man väljer bort. Men jag har seriöst INGEN tid att gå till apoteket.
Nu är det ju visserligen självvalt, för att jag ska kunna komma hem tidigare. Men det är väldigt mycket att göra... Längtar till fredag, när klockan är 13:00 och jag sitter på tåget hem. Åh vad skönt det ska bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar