lördag 8 mars 2014

Begravning

Efter jobbet i torsdags tog jag tåget till Stenungsund. Jag åkte själv, tyckte det var mest snällt mot Nils som inte vill sitta stilla på ett tag i flera timmar. Mamma lagade god lax som vi åt när jag kom fram och sedan blev det studs i säng. Igår hade vi begravning för farfar. En fin stund i kyrkan, men såklart ledsam. Det var en trevlig och sympatisk präst som pratade så fint om farfar. Efteråt hade vi mottagning i farfars hus, och det blev en riktigt trevlig stund.  

Jag passade på att träffa Veronika och hennes fina mage igår också. Sju dagar kvar till bf och vi hade en maaassa bebisämnen att diskutera :) Hann även att träffa Christian en snabbis.

Finaste bebismagen i stan.

Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till skåne. Jag ska jobba kväll så jag tar tåget till Lund och går direkt till jobbet. 

Ett par avsnitt Hart of Dixie på tågresan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar