onsdag 5 februari 2014

Sol

Vädret har varit fantastiskt idag! Solen har lyst hela dagen och det har varit så skönt i luften. Jag började dagen med en joggingtur. När jag hade duschat och slängt i mig lite frukost satte vi Nils i vagnen och styrde mot sagolekplatsen. Nils tultade omkring och tyckte för en gångs skull att det var riktigt roligt att utforska en lekplats. Efter en härlig stund ute i den underbara solen gick vi till biblioteket. Nils som älskar böcker var i himmelriket. På "barnavdelningen" är det en mjuk matta över hela golvet så Nils var överlycklig både för böckerna och för den lekvänliga interiören. Vi hade med oss lunch både till Nils och Micke och mig så efter att ha plöjt igenom x antal böcker åt vi lunch på biblioteket och sedan la vi Nils i vagnen som somnade på en gång. Micke och jag passade på att gå en sväng inne i stan när Nils sov. Vi har haft en riktig toppendag idag med andra ord.

Stora lilla killen.

Åka rutschkana är spännande.

Ungen som älskar att gunga!

Himmelriket!

Sagostund.

1 kommentar: