måndag 24 februari 2014

New in

Lite nytt till vårgarderoben. Alltid roligt med lite nytt, särskilt när våren är på intåg. Det blev mycket marinblått denna gången, kanske lite trist, men det är ju så fint och funkar till allt året om.


Både blus och tröja kommer från Lindex.

Blått är flott!

Jag skulle behöva ett par jeans i en ljus tvätt, men har hittills inte hittat några snygga än. Ett par låga marinblå Converse skor (eller ett par vita låga, men jag har redan ett par höga vita så därför hade det nog varit roligare med ett par blå) hade heller inte suttit fel, och inte heller en ny vårjacka. Gärna en ceriserosa blus också, sedan hade min vårgarderob varit komplett. 

5 kommentarer:

  1. Alltihop jätte fint! Stod själv och höll i den grå tröjan idag

    SvaraRadera
  2. Marinblått är bättre än svart i alla fall! 😊Mer kläderoch skor finns det alltid plats för i garderoben!
    Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag helt med :) Men svart kan vara jäkligt snyggt det också :) Och visst finns där alltid lite plats för lite till :)

      Radera
  3. Nej jag har redan köpt så många liknande tröjor så jag fick lugna mig lite 😉

    SvaraRadera