måndag 15 juli 2013

Sommarhelg

Vilken helg det har varit! Nils och jag började helgen på stranden med Veronika och Rebecka i fredags. Eller ja, jag började helgen så, Nils var ovetande om vart han var då han sov så snällt i vagnen. När han sedan vaknade underhöll han både Veronika och Rebecka,  På eftermiddagen kom Emma hit! Vi promenerade ner till Kåkenäs och satt och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi somnade i samma säng med Nils mellan oss. Egentligen var vi inte bara tre i samma säng, utan fyra, för Emma har en liten bebis i magen!

Lördagen fortsatte precis som fredagen, dvs strandhäng, fast denna gången i Grönvik. På kvällen passade mamma och pappa Nils så jag fick egentid hos Veronika och Christian. Vi drack rosé och irish coffee. Kvällen avslutades med utgång på Stenungsbaden.

Igår var jag rätt seg och mamma och jag tog en lugn promenad till mormors grav. På eftermiddagen kom Micke hit så nu är hela min lilla familj här i Stenungsund.

Sommarben och sovande bebis!

Nösnäsbadet.

Fika på Nösnäsbadet.

Promenad hem från stranden.

FINBESÖK!
 
Mysig kvällspromenad med Emma till Kåkenäs.
 
Grönvik.

Förfest på Kopper.

Veronika och Rebecka.

UTGÅNG!
 
Lilleman helt uppslukad av tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar