onsdag 24 juli 2013

Emelie och Vilgot

Igår hade vi besök ända från Karlstad! Mina fina vän Emelie och hennes son Vilgot som är 1,5 månad äldre än Nils kom hit till Stenungsund och umgicks med oss hela dagen. Nils tyckte det var riktigt roligt att träffa Vilgot igen, och jag tyckte det var ännu mer roligt att träffa Emelie! Det är obeskrivligt tråkigt att vi bor så pass långt ifrån varandra, så att Emelie körde ändå hit var fantastiskt roligt! Jag saknar henne oändligt mycket och vi hade flera fler månader att ta igen, så största delen av dagen gick åt till att prata ikapp oss. Vädret visade sig återigen från sin bästa sida så vi packade vagnarna fulla med strandgrejer. När vi kom ner till stranden fanns ingen skugga och det var alldeles för varmt för Nils och Vilgot att ligga på stranden. Därför badade vi dem och promenerade sedan vidare till torget för att äta lunch.
 
Förväntansfull kille.

Grabbarna!
 


Ett stopp på stranden för att bada småkillarna.
 
På Nösnäsbadet.
 
Pojkarna somnade efter lunchen så Emelie och jag gick en promenad längs hamnen och avslutade med en god glass.

BÄSTA VÄNNER!


Två varma killar!


Vilgot är på upptäcksfärd.
 
På kvällen var jag med Veronika, Christian och Rebecka på Harrys och drack goda sommardrinkar tills solen gick ner.

 

 
Inte för att låta allt för klyshig, men detta var ännu en perfekt sommardag!
 



1 kommentar:

  1. Vad härligt ni verkar ha det! Jag njuter verkligen av att vara ledig i sommar, hela sommaren. Jag är dock lite mesig när det är varmt och hänger helst hemma på altanen där det finns skugga och allt man behöver i närheten. Men jag ska bli bättre på att köra lite strandhäng också!
    -Jenny-
    Jennyspysventil.wordpress.com

    SvaraRadera