tisdag 6 mars 2012

Stukad fot

Det går sådär för mig och min träning.... Just när det börjat kännas liite bättre i hälsporrefoten och jag gått och köpt mig ett par nya löparskor stukar jag just exakt denna fot.. Hade jättebråttom till bussen igårkväll efter jobbet. Snubblade när jag sprang för att hinna med bussen, och trampar såå snett. Fattar inte att jag inte bröt foten, så snett trampade jag! Skinnskon jag hade på mig blev helt förstörd av gruset. Sov med foten i högläge men fick inte mycket sömn pga av smärtan.. Sååå typsiskt, jag läängtar efter att börja jogga nu när våren är på väg! Ringde och bestämde till idag för att få inlägg till nya löparskorna, men det fanns ingen tid fören i slutet på mars, kanske inte gör så mycket nu när jag ändå inte kan stödja på foten.

Ska jobba extra inatt, skulle egentligen jobba imorgon men blir ledig så att jag hinner sova till på torsdag när jag ska jobba igen. Känns helg okej att jobba natt, det var länge sen nu, ett år sen tror jag, men det ska nog gå bra :)

1 kommentar: