fredag 2 mars 2012

Lugg

Har funderat ett tag på att klippa lugg, men kände egentligen att det är för jobbigt när det ska växa ut igen. Men så när jag väl satt där i frisörstolen idag så tänkte jag "nää, nu kör vi, det är ju alltid kul med en förändring". Så luggen blev kort, och även det andra håret, klippte säkert av en 6-7 centimeter. Det behövdes verkligen (känns som jag säger det varje gång jag klipper mig).


Känns jätteovant med lugg, har inte riktigt fått till den än. Efter att ha tvättat och fönat håret själv ett par gånger brukar det alltid kännas bättre.

5 kommentarer:

  1. Malin Olofsson3 mars 2012 kl. 14:00

    Åh vad fint! Tycker du passar jätte bra i lugg! Det är som du säger... man får "bo in sig" lite ;)
    Önskar jag kunde ha lugg men jag har väääärldens största virvel så det går inte.

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Du kanske kan ha snelugg, eller virveln pajar det också eller?

    SvaraRadera
  3. Malin olofsson4 mars 2012 kl. 09:09

    Nej det funkar ibland... Men har nästan för kort hår i övrigt för det. Kommer se ut som en popfrilla då ;)

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen super fin i luggen,
    kram

    SvaraRadera