tisdag 13 mars 2012

Tisdag

Är ledig fram till fredag, vilket är rena lyxen! Då jag bara jobbar 75% blir mitt schema så innan jag jobbar två helger på raken. Helt okej faktiskt.
Idag ringde Marianne och frågade ifall jag ville följa med och titta på överkast och kuddar till Mickes gamla rum som hon håller på att måla om. Alltid roligt att fönstershoppa, så jag följde med.

På MIO hittade Marianne kuddar, och på Hemtex ett vitt fint överkast.

Sen åkte vi till Burlöv center och kollade lite kläder. Jag köpte inget.

Vi drack supergod frappino.

På vägen hem svängde vi in på den inredningsbutiken som vårt linneskåp kommer ifrån. Där fick jag syn på detta fina lilla avlastningsbord. Dock lite för dyrt för min plånbok.

När Micke kom hem gick vi till Folkets park för att titta på eldfesten när det firades persiskt nyår.

2 kommentarer: