torsdag 22 mars 2012

Sol

Vädret har varit så underbart idag! Jag vaknade av att solen silade in mellan fönsret och rullgardinen. Gick direkt ut på en promenad, det var så skönt, skippade jackan och tog en tjock tröja istället vilket var alldeles lagom. Fåglarna sjöng och solen strålade - man blir så glad och lycklig av solen!


Micke och jag har varit runt på en massa ställen och kollat på möbler till balkongen. Bordet måste vara litet då balkongen är låånsaml (och dessutom böjd). Vi har hittat två bord + stolar som vi gillar, men har inte bestämt oss för vilken färg ännu, trä eller vitt.


Längtar till vi kan sitte ute i vårsolen och dricka en kaffe på balkongen!

4 kommentarer:

  1. Vita! Träfärgade blir så hima "torra" och blekta i solen. Om vita blir slitna kan de bara ge en mer romantisk känsla. lite shabby chickt! Och bkir det för smutsigt kan man bara fylla i med lite vit färg.

    SvaraRadera
  2. Det där med shabby chikt var ett bra tips, hur bra som helst :) Tack!

    Båda modellerna finns i trä och vitt - vilken modell tyckte du var finast?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vassegooo ;)
    Tror min bror haft modellen med de träfärgade och har för mig att de var lite ner ostabila eftersom det är ett sånt stort "hål" i ryggen. Så jag hade kört på den vita modellen. Den är dessutom snyggast! Lycka till =) Kram

    SvaraRadera