fredag 24 februari 2012

Vår i luften

Äntligen fredag, och jag är ledig. Det har varit en tuff vecka på jobbet, det känns i hela kroppen! Vaknade utsövd (sååå skönt att slippa gå upp 05:20!!!) och gick en promenad i Pildamsparken imrose. Det var 7 pulsgrader och solen lös, jag fick riktiga vårkänslor! Än är det nog en bit kvar till våren, men det känns att den inte är allt för långt bort.

Det går lite lite bättre med hälsporre foten, har gått med inlägg tre veckor nu, och det gör nästan inte ont alls när jag promenerar. Får ha de skorna med inlägg även på jobbet vilket gör att fötterna aldrig får "vila" eftersom jag har samma skor 24/7.. Men det känns som att det är på väg åt rätt håll. Tänkte börja kolla på löparskor nu, och skaffa inlägg till dem på en gång, innan jag börjar springa i dem. Även det är ett vårtecken :)

1 kommentar:

  1. Så härligt med varmare väder!! Man blir glad i hela kroppen!! :) ha en fin helg kram

    SvaraRadera