måndag 6 februari 2012

Lunch med farfar

När jag bodde här i Stenungsund var farfar och jag ofta och åt lunch, speciellt på fredagar. Vi åt fredagslunch och det var alltid så trevligt. Min farfar har alltid roliga och speciella historier att berätta, man kan lära sig hur mycket som helst. En lunch med farfar blir aldrig tråkig.
Idag åkte vi till Ljunskile och Laxbutiken för att äta lunch, måndagslunch. Det var som vanligt mycket trevligt och vi åt varmrökt lax med romsås.





När jag kom hem efter lunchen tyckte Ebba att det var kallt, hon hade "virat in sig" i sin filt, eller iallafall gjort ett helhjärtat försök.

Kallt om baken?

2 kommentarer:

  1. Vad massa roligt du hunnit göra under ditt besök hemma =) Medicin för själen =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen medicin för själen, känner mig sååå lycklig <3

    SvaraRadera