lördag 4 februari 2012

Göteborg med mamma

Mamma och jag tog bussen in till stan (Göteborg) på förmiddagen. Vi hade en jättemysig dag med shopping. Det blev inte så mycket shopping (tack och lov, plånboken är allt för tunn), vi köpte varsitt skärp på rea. Sen mötte pappa upp oss och vi åt lunch på Spice och vi åt thailändskt, mycket gott!


Greengates vårnyheter på Grandmas.

Jag hade egentligen velat gå ut idag, men är så sjukt trött, tror jag håller på att bli sjuk. Bestämde mig tillslut för att stanna hemma och äta god mat med mamma och pappa som har bjudit Henrik och Anita på middag. Imorgon har jag tänkt umgås med min fina kusin!

4 kommentarer:

  1. Åhhh så DÄR har de nya greengate muggar!!! Ska in till stan på onsdag och göra det där ultraljudet som jag bävar för! Då ska jag unna mig en ny mugg =)

    SvaraRadera
  2. Jaa, de har MASSA fina grejer där. Klart du ska unna dig nåt fint från greengate.
    Lycka till på onsdag! KRAM

    SvaraRadera