onsdag 8 februari 2012

Kusinmys

Martina hämtade mig igåe kväll när hon hade slutat jobba. Vi åkte och handlade kvällsmat och gjorde supergod smoothie. Sov hos henne och Kristoffer i deras super fina hus i Valla.
Imorse åkte vi och hämtade Ingrid för att åka och äta frukost på torget. Såå mysigt, och faaasen vad jag har saknat mina kusiner! Vi är så olika men ändå lika.
När vi skulle åka hem sen vägrade Kristoffers nya bil att starta... Panik! Kristoffer fick komma, och som tur var hittade han felet på en gång.

Kusiner ♥

På eftermiddagen åkte mamma och jag till Kungälv. Vi kollade i små söta inredningsbutiker (idag igen) och hade riktigt mysigt! Vi köpte semlor på Svarta katten med grön mandelmassa och åkte till moster Maria och fikade.


Godaste semlan från Svarta katten.

Ikväll ska mamma och jag kolla film, pappa är i Köpenhamn. Jag har det så bra här hemma i Stenungsund, vill inte åka häifrån på fredag. Det är så kul att träffa alla fina vänner och min underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar