lördag 4 februari 2012

Vadkramp

Är i Stenungsund nu, kom hit på kvällen igår och det känns så kul :) Mamma var och tackade av en kollega så pappa och jag åt god gryta med kantareller och såg på På såret.

Har sovit riktigt dåligt, drömt konstiga stressdrömmar och vaknade vid 06 av kramp i vaden. Vadkramp gör helt sinnessjukt ont och beror på vätske och elektrolytrubbningar. Förvånar mig egentligen inte att jag fick det, drack i nånting på hela dagen. På kvällen hällde jag i mig massa vatten och kaffe..

Kunde såklart inte sommna om vilket kändes surt då jag faktiskt är ledig och hade möjlighet att sova hur länge som helst. Får se det positivt, nu har dagen många fler timmar än vad den skulle haft om jag sovit till 11.

Nu ska mamma och jag in till Göteborg för lite shopping och lunch på stan. Det blir att klä sig varmt, det är - 14 ute.. brr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar