tisdag 30 augusti 2011

Tisdag

Det går bra på jobbet, jag trivs jättebra. Vi har inte så mycket att göra än då vi bara har tillgång till halva avdelningen ännu. Men det är ganska bra för min del, för då hinner jag lära mig lokalerna, var allt finns osv.

Jag har en bra vecka framförmig. Micke fyller år på torsdag. Jag jobbar dag då, så jag ska fira honom rejält så fort jag kommer hem från jobbet.
På fredag kommer Emelie och Emma hit till Malmö och hälsar på!!! Som jag läääängtar!! Åh, det ska bli så kul, en riktig tjejhelg :)

Jag, Emelie och Emma i Örebro 2009.

På lördag blir det utgång. Det är verkligen något jag saknar i sommar, har bara varit ute en gång i sommar, och det var när jag var hos Emma i Göteborg.


4 kommentarer:

  1. Åhhh gryyymt snygg i håret på det kortet!!! =)

    SvaraRadera
  2. Taack :) Kände mig verkligen snygg den kvällen. Det var förövrigt den kvällen det blev Micke och jag <3.

    SvaraRadera
  3. Aha!!! :) då förstår jag att du fick honom på kroken ;) fast det hade inte spelat någon roll egentligen för du är ju alltid fin!!

    SvaraRadera