lördag 6 augusti 2011

Ledighet önskas

Jobbar hela helgen. Längtar verkligen efter att ha några dagar ledigt i rad. Hinner aldrig koppla av på en eller två dagar. Första dagen som är ledig går alltid åt till att göra det man inte hunnit göra för att man tex jobbat. Andra dagen går åt till att göra det som ska göras när man är ledig, städa, tvätta osv. Hade jag varit ledig en dag till hade jag kanske kunnat göra ingenting. Känner att jag är i stort behov av att inte känna att jag hela tiden har saker som väntar på mig. Det finns fortfarande lådor kvar som inte är upp packade. Det är förmodligen flytten och alla oupp packade lådor, att grejer ligger huller om buller i lägenheten för att vi ännu inte funnit en plats för dem pga av vi inte har tillräckligt med möbler ännu.
Låter som jag bara klagar, det gör jag inte, jag är superglad och tacksam för vår tokfina lägenhet, men jag är i stooort behov av ledighet!
Längtar till nästa sommar när jag förhoppningsvis kan ha några veckors semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar