söndag 28 augusti 2011

Helgen

Har haft en bra helg. Var ledig i fredags och var och köpte nya träningskor och sträningskläder. Ska köpa träningskort på Friskis & Svettis hade jag tänkt. Det ligger typ 50 m från vår lägenhet.
På lördagen var vi iväg en sväng med Mickes mamma och kollade på stolar, hittade dock inget vi ville ha.
På kvällen hade Micke sina kompisar hemma. De skulle se Avicci, så de hade förefst hos oss. Då märkte jag verkligen hur mycket jag saknar mina tjtjejkompisar! Det är kul att gå ut med Mickes kompisar också, men jag saknar verkligen en riktigt nära tjejkompis...

Igår följde jag med Micke som skulle köpa nya höstskor. Han hittade ett par jättefina på Bianco. Sedan hittade han en jättesnygg marinblå höstjacka på H&M.

Nu ska vi göra tacos, sedan ska vi tända en massa ljus och mysa under en filt framför en bra thriller.

Hoppas ni har en fin söndagskväll!

1 kommentar:

  1. vad mysigt det låter med film och mys =)

    SvaraRadera