torsdag 11 augusti 2011

Dåligt väder

Det har varit dåligt väder i Malmö typ hela sommaren. Och de senaste veckorna har det regnat flera gånger i veckan. Imorse när jag gick till bussen var det iskallt och blåsigt, kändes som det var höst.
Har jobbat hela veckan, men är ledig i helgen.
Vi har kommit lite längre med lägenheten nu, det finns bara två flyttlådor kvar som inte är uppackade, och det är Mickes träningskläder och annat han inte använder. I helgen ska vi till IKEA igen, så då ska vi köpa fina förvaringslådor han kan ha sina grejer i.
Igår fick vi ett jättefint soffbord av Mariannes väninna Eva, helt nytt Liatorp från IKEA.


Är sugen på utgång! Har inte varit ute en enda gång sedan jag flyttade till Malmö. Var ute i Göteborg för några veckor sedan, och innan det var det kalas på midsommar. Så jag är verkligen partysugen! Ser dock mörkt ut, ingen av Mickes kompisar ska ut i helgen, och jag kan ju inte direkt göra stan ensam. Får försöka få med Micke på en drink eller två på lördag.

2 kommentarer:

  1. Ååå, jag vill komma och parta med dig smulan. Tyvärr är jag dock upptagen denna helg=( Men vi får styra upp en dejt snart igen! Jag måste ju få komma och se lägenheten! Puss

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det hade varit SÅÅÅ kul!!!

    SvaraRadera