tisdag 2 augusti 2011

Hallmöbler

Vår hall är rätt lång, så jag har letat efter en hatthylla och ett skoställ som är lite bredare än vanligt. Standard på IKEA mm verkar vara ca 80 cm, men jag vill ha lite bredare.
Har kollat runt på lite olika ställen men inte hittat nåt som vi båda gillade.
Så av en slump hittade jag en hatthylla och ett skoställ på Ellos av alla ställen. Båda är 100 cm breda, och kommer passa perfekt i hallen.


På IKEA köpte vi i ett vitt skoskåp och en svart spegel.

Nu har vi fått upp lampor i hallen också, så nu ser vi vad vi har i hallen.

Byrån är min farmors gamla, jag älskar den! Ovanför byrån ska en spegel upp.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fina saker! Ni kommer få det grymt fint hemma. Ska bli kul att se när det är klart... så då hoppas vi på kort här =)

    SvaraRadera