fredag 22 juli 2011

Stressig dag

Haft en riktigt tung dag på jobbet idag, haft tusen grejer att göra samtidigt och knappt hunnit med det jag skulle göra. Kändes som jag skulle behövt klona mig för att inte gå i tusen bitar. Tur inte alla dagar är sånna.

Vi sov första natten i lägenheten inatt. Jag sov sååå skönt!!
Vi fick packat upp en del grejer igår, samtidigt som jag packade ner kläder i en väska, för jag hade bestämt mig för att åka till Emma i Göteborg. Micke ska till Stockholm,och jag kände inte för att vara själv hela helgen i lägenheten när vi inte ens har en enda taklampa uppsatt. Behöver jag säga att jag är mörkrädd?

Stressade till tåget efter jobbet bara för att inse att det såklart var nästan en timme försent. Men nu är jag i Göteborg hos Emma. Emelie är också här, kommer bli en toppen helg :)

Vi har ätit indisk mat och druckit cappucino som Emma gjorde min sina fina kaffemaskin.

Nu blir det sängen.
God natt!

1 kommentar:

  1. Kul att du verkar trivas! :) och mys att träffa dina vänner igen! Ha en bra helg nu. Kramisar

    SvaraRadera