torsdag 7 juli 2011

På jakt

Har varit ledig idag. Tog bussen till Burlövs center för att köpa muggar. Jag har 6 st muggar i Swedish grace serien i färgen himmel, och jag vill ha 6 st till. Men de utgick som sagt i juni. Mailade Cervera som svarade att de hade på Burlövs center. När jag kom dit insåg jag att jag skulle ha ringt och kollat så att det stämde, för de hade inte en enda kopp i den färgen.



Har kollat överallt på internet, men de verkar verkligen vara slut överallt. Jag fortsätter leta, vill verkligen ha 12 muggar.


Var ute efter en ring med ett kors på också, men det var slut överallt. Hade inget direkt flyt idag, haha.

Nu ska jag gå och lägga mig och mysa med världens bästa pojkvän. Finns ingen som gör mig så lycklig som honom!

Älskar dig Micke!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar