måndag 18 juli 2011

Flytt

Kom till jobbet halv sju idag, och inser att jag inte ska jobba förän ikväll.. Åhh så irriterande!!
Kom hem, ut och sprang 6 km, in i duschen, och nu ska jag tillbaka till jobbet igen.. Haha, blir så trött på mig själv!
Har jobbat hela helgen, men Micke och Daggen har flyttat alla grejer till lägenheten. Vi bor inte där ännu, men flyttar troligtvis i veckan.
Micke och jag var i lägenheten igår efter jobbet och började packa upp lite grejer. Faasen vad grejer man har.. Vet inte vilken grej som ska vara på vilken plats än. Det är mycket plats vi har, speciellt jämfört med både studenlägenheten vi hade i Örebro och Mickes rum hos sin mamma. Lägenheten över på 90 kvm. Det är många skåp i köket, vilket jag gillar, då jag har mycket porslin, skålar, burkar osv.

Köket.

Vardagsrummet.

Jag läääängtar till vi flyttar in!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar