tisdag 3 maj 2011

Vinter

Hej och välkommen igen vinter! Eller inte... När jag gick upp idag klockan 06:00 imorse, den 3 (TREDJE!!!!) maj var det snö och nollgradigt ute. I MAJ! Vad faan? Under dagen har det dessutom snöat ett flertal gånger.. Hade det fortfarande varit april hade jag inte blivit förvånad, men nu är det maj, och jag vill ha vår, och snart sommar!

Sitter och kollar namnskylt inför sommaren. När jag jobbade som undersköterska hade jag en rosa. Jag gillar den och kan absolut tänka mig en likadan igen, eller en röd. Har hittat en fin i turkos också, men det är från ett annat ställe, känns lite segt att beställa från två ställen. Får se vilket ställe Emelie vill beställa ifrån då vi ska beställa samtidigt.

Kanske med ett annat namn dock ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar