fredag 20 maj 2011

Bra och dåligt

Har både bra och dåliga nyheter.
Jag börjar med de bra! Fick tillbaka hemtentan i ledarskap igår, och hemtentan i omvårdnad idag. G på den första och VG på den andra. SÅÅ skönt! Nu är det bara två dagar kvar på praktiken och sedan ett seminarie, sen är jag sjuksköterska!

Den dåliga nyheten har med lägenheten att göra. Vi skulle ju få den den 27:e maj, sedan den 1: juni, men nu kommer vi inte ens få den till den 1:a juni. Jag blir inte ens förvånad... Vi kommer alltså få bo hos Mickes mamma till lägenheten blir klar. Jag hade sett fram emot flytten till Malmö, mitt nya jobb och när Micke och jag skulle börja vårat liv "på riktigt"! Kan inte med ord beskriva hur ledsen och besviken jag är! Jag är jättetacksam för att vi får bo hos Mickes mamma! Men detta känns ändå som ett bakslag.... Att heller inte veta när lägenheten blir klar känns så ovisst och osäkert... Skulle ju inte förvåna mig om vi inte ens får lägenheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar