måndag 2 maj 2011

Praktik

Herregud vad trött och sliten jag varit idag! Inte bra med 2-dagars...
Idag har jag gjort första dagen på praktiken. Har fått en jättebra handledare (för en gångs skull). På avdelningen var det även undersköterskestudenter. Minns när jag själv gick som undersköterskestudent, jag var såå avundsjuk på de som var sjuksköterskestudenter! Nu är det jag som är där, och dessutom snart klar sjuksköterska! Det trodde jag aldrig, vilken resa jag gjort. Är riktigt stolt över mig själv, om man nu får säga det.

När jag kom hem från praktiken idag hade Micke städat hela lägenheten. Jag stack ut på en joggingtur i skogen, och när jag kom hem från den hade han lagat fläskfilé, ugnspotatis och bearnaisesås. Vilken måndagslyx, jag har den mest underbara pojkvännen på detta jordklot ♥

1 kommentar: