söndag 1 maj 2011

Valborg

Om fredagskvällen var bra, är det inget jämfört med gårdagen! Herregud vilken galen natt det blev! Först var jag jätte opeppad till utgång, och tvekade lite, men sen var Emma på så då blev det utgång. Emelie skulle inte med, då hon var dålig sen fredagen. Men som en överraskning dök hon iallafall upp, och ingen blev gladare än mig! Vi hade förfest hemma hos oss och tog sedan taxi in till Frimis.


Emma väljer kaffemugg.

Micke hittade en Carlsberg väska ute på gatan med två fina (???) siden morgonrockar.

Galet galej.


Daggen klippte Mickes hår, på fyllan. Det blev riktigt bra.

Sandgren och Emma.

I baren på Frimis.

Sveriges mest äckliga hotshots.

Daggen hade på sig Mickes linne som Micke hade på sig igår. Det var dock någon idiot som drog sönder det.. Högsta mode tyckte Daggen!
Micke bar omkring mig på sina axlar, jag var livrädd.


Hela gänget utom Tigge.

Tungan ute på alla kort..



Kvällsvickning på Max.

När vi skulle ta oss hem på natten var bussen KNÖKfull! Det gick inte att stänga dörrarna, och det blev världens tokbråk. Som tur var kom en till buss och vi åkte till Max och åt goda hamburgare. Jag har inte haft så kul som vi hade igår på, jag vet inte hur länge. Har haft en helt underbar helg!!

3 kommentarer:

  1. malin olofsson2 maj 2011 kl. 11:11

    Åhh ser ju hur kul ut som helst!!!! och en hel helg dessutom!!! =) Kan ju inte bli bättre! ;)

    kram

    SvaraRadera
  2. Helt sjukt kul helg:)

    SvaraRadera
  3. Bästa helgen på länge :)

    SvaraRadera