söndag 11 oktober 2009

Walk of shame

Igår bjöd jag Emma på middag och vin. Men med lite vin innaför västen kom partyhumöret fram.
Linda i klassen hade 20-års fest, så vi liftade dit. Ja, du läste rätt. Vi liftade dit. Och det var bara början på en helt galen kväll.
Kön in till Frimis var alldeles för lång, så vi gick till Rockbaren. Där var det två äldre kvinnor som blev betuttade i mig. De hade svarta skinnjackor och mörka röster och ville att jag skulle följa med dem på efterfest.
Jag följde ju såklart inte med dem. Däremot hamnade jag på efterfest hos Mike. Och av någon underlig anledning vaknade jag även där? Jag har ingen aning om varför jag inte gick hem, jag hade bara 100 meter hem. Men jaa, man får så bra ideer på fyllan, och minnet sviktar tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar