onsdag 14 oktober 2009

Onsdag

Idag har jag haft en fel-sida-dag.
När jag går med någon, måste jag ALLTID gå på högersidan av den person jag går med, dvs att den andra är på min vänstra sida.
Jag sitter allltid på höger sida i föreläsningssalen.
Jag har alltid min bena i håret åt vänster.
När jag är med Martina måste jag alltid sitta på höger sida om henne.

Om jag inte får ha det så känns det fel.
Idag har jag haft benan åt höger. Fel. Emelie och Madde hade satt sig på vänster sida i föreläsningssalen. Fel. Det kändes verkligen fel, haha, jag är skum, jag vet.

Det har förövrigt varit en lång dag i skolan. Från 9-17. Läkemdelsräkning, preoperativ omvårdnad, omhändertagande och information inför praktiken, det börjar närma sig nu! Kul :)

2 kommentarer:

  1. Typiskt, jag skulle varit där och sett till så att du satt där du skulle!

    SvaraRadera