måndag 26 oktober 2009

Böter

Jag har världens jävla sämsta dag.........
När jag cyklade hem från praktiken, i ösregnet, cyklade jag förbi en stoppskylt. CYKLADE! Jag körde INTE bil... JAG CYKLADE!!!
Då stannar två jävla civilpoliser mig... Och jag får 1000 kronor i böter.. TUSEN KRONOR.. som att jag inte har nog med utgifter liksom. Jag är ju inte särskilt rik som det är. Jag har inte 1000 spänn jag bara kan kasta ut.
Dessutom visste jag INTE att man inte får CYKLA mot stoppskyltar.. Det är aldrig någon som har talat om det för mig. Eller det kanske står nånstans som jag har missat?? Jag kanske missade den lektionen när jag skulle lära mig att CYKLA...

Nä, men jag får väl äta sågspån resten av månaden. Grattis Jessica! Fruktansvärt jävla bra gjort!

1 kommentar:

  1. herregud, får man vara så dum som poliserna var mot dig? mkt märkligt... miss you!!!

    SvaraRadera